Friday 27 January 2012

Kelas Masakan 2013

Hai semua pembaca, 2013 menjenguk sudah..anda mungkin ada cita-cita atau hobi yang anda pendam. Mungkin beralasankan malas, tak ada masa... itu tak dapat siapa tolong.  Jika anda minat memasak dan ingin belajar... ha yang tu saya boleh tolong...Saya tahu ada antara anda yang suka masak dan mencari mana tempatnya... saya tinggal di tanjong malim perak. Mengapa saya boleh ajar anda memasak?
1. Saya sangat hampir dengan anda, yerlah kat tanjong malim jer.. tapi jika anda berada di luar kawasan,
    kemudahan awam seperti keretapi ada.
2. Saya mengenakan yuran.  Yuran yang saya kenakan tidaklah mahal. Anda mampu ..
3. Saya boleh membuat kelas masakan pada hujung minggu.

Antara masakan yang boleh anda belajar...
Kek, cheese kek, cup kek, kuih talam, menghias kek, roti dan bun, pai, tart , pastri, nasi ayam, mee rebus perak.
Yuran.. kalu banyak ada diskaun.

Jika minat: SMS - 012-2672853
                                                  



Cup Cake untuk di buat hantaran
anatara kelas dilaksanakan untuk PUSPANITA



No comments:

Post a Comment